Datastudio poslovni sistem je popolnoma nov poslovni program in ni samo nadgradnja Poslovanja 5. Razvili smo ga z mislijo na prihodnost, katero nam prinaša poslovno okolje predvsem na področju povezljivosti, mobilnosti ter varnosti podatkov. Katere so najbolj izpostavljene funkcije, ki jih bo prinesel Datastudio poslovni sistem:
- Novo platformo FileMaker 19.
- Prenovljen uporabniški vmesnik.
- Do 10x Hitrejše delovanje programa.
- Samodejno osveževanje zaloge.
- Delovanje na iPad in iPhone napravah (POS izdaja računov, servis na terenu, trgovski potniki, zajem inventure, delo v skladišču).
- Brezpapirna izdaja računov NoprintZ, mBills, Valu.
- Elektronska izmenjava dokumentov – BizBox.
- Avtomatizacija spletne prodaje – integrirana izmenjava podatkov s spletnimi trgovinami (Shopamine, Shopifiy, Woocommerce, OpenCart,...) ter dostavnimi službami (Pošta Slovenije, GLS, ….).
- Širši nabor poročil.
- Lažje iskanje dokumentov
- CRM.
- Višja varnost podatkov.
Pomembnejše funkcionalne novosti vsake nove verzije
si lahko ogledate na tej povezavi – KLIK
Članek posodobljen 23.12.2020
V nadaljevanju članka najdete nujne informacije, ki jih morate prebrati v primeru, da se odločite za prehod iz programa Poslovanje na Datastudio poslovni sistem.
A. POMEMBNE INFORMACIJE PRED IN PO PREHODU NA DATASTUDIO POSLOVNI SISTEM
Vse pomembne informacije si preberite na tej povezavi: https://datastudio.si/pomembne-informacije-pred-in-po-prehodu-na-datastudio-poslovni-sistem/
B. KAKO BO POTEKAL PREHOD GLEDE NA VAŠO VRSTO UPORABE PROGRAMA
- UPORABNIKI GOSTOVANJA (Cloud)
Ob prehodu na nov sistem bo potrebno izvesti naslednje korake. Poleg je opisano tudi kdo jih izvede.
1. Uvoz podatkov v nov sistem (Datastudio).
2. Prenos baze na nov strežnik (Datastudio).
3. Posodobitev FileMaker platforme na vaših klientih (Stranka ali Datastudio po dogovoru).
4. Kratek pregled prenešenih podatkov ter kratki napotki za nadaljevanje dela (Stranka ali Datastudio po dogovoru).
5. Pregled morebitnih zunanjih modulov, ki delujejo v povezavi s programom. Podaja ocene ali je potrebna dodelava oz. predelava. - LOKALNA NAMSTITEV NA ENEM RAČUNALNIKU BREZ GOSTOVANJA
Ob prehodu na nov sistem bo potrebno izvesti naslednje korake. Poleg je opisano tudi kdo jih izvede.
1. Posodobitev FileMaker platforme na vaših klientih (Stranka ali Datastudio po dogovoru).
2. Uvoz podatkov v nov sistem (Stranka ali Datastudio po dogovoru).
3. Kratek pregled prenešenih podatkov ter kratki napotki za nadaljevanje dela (Stranka ali Datastudio po dogovoru).
4. Pregled morebitnih zunanjih modulov, ki delujejo v povezavi s programom. Podaja ocene ali je potrebna dodelava oz. predelava. - UPORABNIKI LASTNEGA STREŽNIKA
Ob prehodu na nov sistem bo potrebno izvesti naslednje korake. Poleg je opisano tudi kdo jih izvede.
1. Nadgradnja strežnika na FileMaker 19 platformo (Datastudio).
2. Uvoz podatkov v nov sistem (Datastudio).
3. Prenos baze na nov strežnik (Datastudio).
4. Posodobitev FileMaker platforme na vaših klientih (Stranka ali Datastudio po dogovoru).
5. Kratek pregled prenešenih podatkov ter kratki napotki za nadaljevanje dela (Stranka ali Datastudio po dogovoru).
6. Pregled morebitnih zunanjih modulov, ki delujejo v povezavi s programom. Podaja ocene ali je potrebna dodelava oz. predelava.
C. TEHNIČNE ZAHTEVE ZA KLIENTE IN STREŽNIK
Preverite ali vaše naprave ustrezajo spodnjim zahtevam.
KLIENT (osebni računalnik)
- Apple
- mac OS Monterey, macOS Big Sur, macOS Catalina 10.15,
- Windows
- Windows 8.1 Standard and Pro Edition (64-bit only)
- Windows 10 Enterprise and Pro Editions (64-bit only)
- Windows 11
- Minimalna resolucija ekrana: 1440×900
STREŽNIK
- macOS Catalina 10.15
- Windows Server 2019 Standard Edition (with Desktop Experience)
- Windows Server 2019 Datacenter (with Desktop Experience)*
- Windows Server 2016 Standard Edition (with Desktop Experience)
- Windows Server 2016 Datacenter (with Desktop Experience)*
MOBILNE NAPRAVE
- iOS / iPadOS verzija 13.2. ali novejša
D. POMOČ PRI UPORABI
Navodila za uporabo novega programa se nahajajo tukaj – KLIK.
E. SPREMEMBE CEN IN OBRAČUNAVANJA
Datastudio poslovni sistem je nov produkt, zato je spremenjeno tudi obračunavanje licenčnin in vsebina paketov. Še vedno se licenčnina obračunava glede na hkratne aktivne povezave, razlika pa je ta, da se dodatne licence obračunajo po polni ceni in ne več po 50% nižji kot do sedaj. Pravtako so se spremenile cene obračunavanja FileMaker licenc za uporabnike lastnih strežnikov, zaradi prehoda na najnovejšo različico. Enako velja za ceno gostovanja. Navedene cene ne vsebujejo DDV.
1. PAKETI in DODATKI
Poslovanje 5 je bilo na razpolago v treh paketih. MINI, MALI in VELIKI. Datastudio poslovni sistem bomo zaradi enostavnosti nudili v dveh paketih, OSNOVNI in NAPREDNI. Pakete bo možno nadgraditi z dodatki. Izbrati si boste morali paket in dodatke, ki glede na dosedanjo uporabo najbolj ustrezajo vašim potrebam. Kaj vsebujejo paketi prikazuje spodnja razpredelnica.
Kot novost uvajamo opcijo najemanja dodatkov, ki razširijo vaš osnovni paket. Dodatki se obračunajo na celotno podjetje in ne na število licenc.
Cenik in vsebino paketov ter dodatkov si lahko ogledate tukaj.
Posamezna licenca predstavlja število hkratnih povezav v program. Primer. Podjetje ima 5 zaposlenih in 5 računalnikov. Vsi zaposleni potrebujejo dostop do programa na svojem računalniku, vendar 2 od teh do njega dostopata poredko. V tem primeru predlagamo najem treh licenc, dostop pa je omogočen iz vseh petih računalnikov.
2. GOSTOVANJE
Gostovanju smo izboljšali varnost povezave, povečali velikost vašega prostora in izboljšali zmogljivost strežnika. Gostovanje sedaj vključuje:
Neomejen prenos podatkov.
SSL varno povezavo.
Samodejna izdelava varnostnih kopij.
Samodejno izvajanje posodobitev.
1GB prostora.
Možnost izvajanja periodičnih procesov, kot so izdelava poročil, izmenjava podatkov, pošiljanje obvestil,… (za doplačilo)
12 EUR/mesec
Dodatni GB prostora se obračuna po 12 EUR/mesec
3. LASTNI STREŽNIK
Uporabniki lastnega strežnika boste morali preiti na novo platformo Claris Filemaker server 19. Claris z verzijo 19 spreminja cenovno politiko. Celoten Filemaker programski paket se obračunava glede na hkratne povezave neglede na vrsto dostopa (Windows, Mac, iOS). Torej je znesek strežnika odvisen od števila hkratnih povezav, ki jih potrebujete. Minimalno število povezav je 5.
Namestitev na Windows, Apple in Linux.
Do 100 hkratnih uporabnikov.
Dostop iz kjerkoli.
Varnostno arhiviranje na poljubne lokacije.
Visoka varnost.
Enostavna administracija.
Možnost povezovanja z drugimi bazami preko ODBC ali REST API.
Nastavitev časovnih periodičnih avtomatizacij poslovne logike.
Periodična samodejna izdelava posebnih poročil.
Postavitev ločenih podatkovnih baz za interne potrebe podjetja.
V primeru, da imate več podjetij lahko na en strežnik postavimo več podatkovnih baz brez dodatnih stroškov licenciranja.
16 EUR/mesec/povezava
NADALJNJI KORAKI
Vsi, ki se boste odločili za prehod na novo verzijo programa nam sporočite sledeče.
- Kateri paket si boste izbrali.
- Katera izmed naštetih posebnosti (točka A) vpliva na vaše poslovanje, da skupaj najdemo rešitev.
- Ali ste preverili (točka C), da vaši računalniki ustrezajo zahtevam.
- Ali uporabljate kakšne posebne zunanje module vezane na naš program (povezava s spletno trgovino, uvoz podatkov, posebne funkcije narejeno samo za vaše podjetje,…).
- Ali boste posodobitev opravili sami ali vam jo opravimo mi.