Pohitrite in avtomatizirajte obdelavo spletnih naročil od prejema do fakturiranja in odpreme paketa v nekaj minutah.
Ali želite predstavitev?
Naročila se iz vaše spletne trgovine prenesejo neposredno v poslovni program, zato odpadejo vsa ročna prepisovanja, hkrati pa se močno zmanjša možnost napak pri vnosu podatkov.
Za pripravo nalepk in pošiljk se vam ni več potrebno prijavljati v spletne programe Pošte slovenije, GLS, DPD temveč jih tiskate neposredno iz prenešenih naročil. Sistem sam poskrbi za izmenjavo podatkov.
Ni važno ali imate eno naročilo ali več kot 100. Vsa naročila lahko enostavno fakturirate z enim klikom in nato račune tiskate ali preko e-pošte masovno pošljete vašim kupcem.
Po prodaji je zaloga vedno osvežena s spletno trgovino. Posebno je to pomembno, kadar imate poleg spletne tudi klasično trgovino, da ne prihaja do dvojnih prodaj. Možne so tudi rezervacije blaga.
Zaradi neposredne povezave med dostavnimi službami, se kode za sledenje pojavijo neposredno na prenešenih naročilih. Na podlagi tega lahko izdajate račune in posredujete kode za sledenje vašim strankam.
Neposreden uvoz odkupnin omogoča enostavno masovno beleženje plačil na računih. Dodane so tudi avtomatike za prepoznavo napačnih plačil.
Omogočamo izdajo računov v različnih valutah z različnimi davčnimi stopnjami, usklajeno z zakonodajo.
V skladišču lahko mobilni vmesnik koristite za skeniranje in pripravo paketov. Poleg skeniranja nalepk omogoča tudi količinsko preverjanje artiklov za odpremo.
Uporaba mobilnega čitalca vam izredno pohitri pripravo paketov, izdajo in prevzem blaga.
Ali želite brezplačen preizkus?
Datastudio d.o.o.
Cesta Dolomitskega odreda 31
1000 Ljubljana
059 93 20 44
[email protected]
Pon.-čet.: od 8. do 16. ure
Pet.: od 8. do 15. ure
Sobota, nedelja in prazniki zaprto.
Preko e-pošte 24/7.
Čestitke!
Vaša prijava je bila uspešna!