Podporni center
Spoštovani uporabniki,
ker konstanten razvoj programa zahteva veliko časa, vas prosimo, da z namenom razbremenitve naše ekipe upoštevate spodnje zaporedje uporabe podpore.
V PRIMERU TEŽAV oz. VPRAŠANJ iščite odgovore v naslednjem zaporedju:
- Poiščite odgovore v navodilih za uporabo:
Navodila za Datastudio poslovni sistem - Če ne najdete odgovora v navodilih, pošljite elektronsko pošto na [email protected]. Odgovarjamo 24/7.
- Uporabite možnost pogovora spodaj desno na spletni strani.
- Kot zadnjo možnost pokličite na telefon 059 93 20 44. Ob klicu obvezno pripravite številko vaše licence. Odgovarjamo v delovnem času.
Cenik podpore
Brezplačna podpora
- Vprašanja o uporabi, ki jih ne najdete v navodilih v našem delavnem času.
- Kratka vprašanja (do 5 min porabe časa)
- Pomoč pri uporabi programa (telefon, e-pošta, oddaljeno namizje) – 30dni po začetku uporabe programa
- Ne velja za uporabnike prilagojenih (CUSTOM) verzij programa Poslovanje.
Plačljiva podpora
Plačljivo podporo obračunamo po ceniku storitev. Obračunski interval je 15min. Kratko pomoč, ki nam vzame manj kot 5min časa ne računamo.
V plačljivo podporo se štejejo:
- Odgovori na vprašanja, ki se nahajajo v navodilih.
- Pomoč pri razlagi poslovnih procesov.
- Pomoč pri poslovnih procesih (iskanje napak v zalogi, izdelave inventur, svetovanje,..).
- Nameščanje in nastavljanje programske opreme, strežnika …
- Urejanje in pošiljanje računovodskih podatkov.
- Izdelava poročil oz. pregledovanje podatkov.
- Odpravljanje težav zaradi napačne uporabe, neupoštevanja navodil, nerazumevanja poslovnih procesov.
- Terensko delo.
Cenik storitev
- Programiranje: od 70 €/h oz. odvisno od zahtevnosti po ponudbi.
- Delo osnovno (pomoč, terensko delo): 50 EUR/h.
- Delo osnovno izven delovnega časa (pomoč, terensko delo): 70 EUR/h.
- Delo osnovno po 20h, sobote, nedelje (pomoč, terensko delo): 80 EUR/h.
- Kilometrina: 0,43 €/km + čas na poti (30EUR/h).
- Svetovanje pri poslovnih procesih ali IT vprašanjih: 80EUR/h.
Cene ne vsebujejo DDV.