Tiskanje računov JA ali NE?

Tiskanje računov JA ali NE? Od sobote, 22. januarja 2022, izdajanje računov ni več obvezno! No, sliši se lepše kot je v resnici. Iz davčnega stališča sta izdajanje računov in davčno potrjevanje seveda še vedno obvezna, le tiskanje računov je postalo neobvezno. Torej v praksi  kupcu ni potrebno več izročiti tiskanega računa, če tega izrecno ne zahteva.

Kar posledično pomeni, da bo še večji del poslovanja digitaliziran in zahteval prilagoditve pri vašem poslovnem procesu. V Datastudiu nismo čakali na končno parlamentarno odločitev in uvedbo spremembe, ampak smo se pripravili že vnaprej. Tako lahko znotraj POS modula izbirate med različnimi možnosti izdaje računa:

Izpis POS, izpis na A4, noprintZ, Valu, mBills, račun po e-mailu ali pa izberete novo opcijo Zaključi brez izdaje.

Zaključi brez izdaje je opcija, kjer davčno obvezno račun še vedno izdate, ta se normalno davčno potrdi in zabeleži v vašo zgodovino poslovanja, izognete pa se tiskanju. S tem zadostite vsem trenutnim zakonskim zahtevam in obenem delujete okoljevarstveno.

 

Prihodnost je v digitalnih računih!

Določen segment kupcev je morda še rahlo zadržan glede prehoda na digitalne račune. A sodobno poslovanje gre vse bolj v smer digitalizacije poslovanja in postopoma bo tudi zaupanje uporabnikov raslo. Začetni dvomi se hitro razblinijo, ko uporabniki ugotovijo, kako enostavna in praktična je uporaba digitalnih računov (poleg osnovnega okoljevarstvenega dejavnika). Pred časom smo že pisali o slovenski aplikaciji noprintZ, ki je na našem trgu med kupci odlično sprejeta. Z uporabo te aplikacije za shranjevanje digitalnih računov (lahko bi ji rekli tudi mobilna denarnica) kupci zmanjšujejo količino smeti, vse račune zbirajo na enem mestu in lažje najdejo račun za uveljavljanje garancije, ko ga potrebujejo.