Avansne račune najdemo v Moduli -> Dokumenti -> Avansni računi.
Za nov avansni račun kliknemo na zelen gumb “+Nov avansni račun”.
S klikom na zelen kvadratek “Dodaj kupca” izberemo kupca iz seznama. Če ga še ni na seznamu, ga dodamo s klikom na zelen kvadratek “+Nov”.
Datum plačila: izberemo datum prejetega plačila.
Če gre za spletno naročilo, moramo to ustrezno označiti, vpisati številko in datum spletnega naročila.
Pred. dat. odpreme: izberemo predviden datum odpreme naročila.
Vrsta prodaje: program samodejno izbere opcijo Končni kupec. Če gre za kaj drugega, izberemo ustrezno vrsto prodaje.
Vrsta plačila: izberemo vrsto plačila avansnega računa.
S klikom na zeleni kvadrate “Dodaj artikel/storitev” izberemo artikel/storitev, ki je predmet avansnega računa.
V zavihku Postavke lahko urejamo osnovne podatke naročila, možne popuste in cene. Uredimo lahko tudi vrstni red artiklov/storitev avansnega računa.
V zavihku Teksti napišemo tekste za katere želimo, da so izpisani na računu.
Spodaj levo nam kvadratek “Možnosti” ponuja različne funkcije za avansni račun (npr. izbris avansnega računa, storno, izvoz v Excel, itd.).
Avansni račun ne vpliva na zalogo. V kolikor avans prejmete v obliki gotovine, je potrebno pred tiskanjem dokument označiti za davčno potrjevanje.
Dokument za izdajo je potrebno natisniti ali poslati po e-pošti, s tem se dokument tudi davčno potrdi.
Ko se storitev opravi oz. je blago izdano, je potrebno izdati račun. V primeru avansnega plačila, računa ne izdajate ločeno temveč ga izdelate neposredno iz avansnega računa, da se dokumenta med seboj ustrezno povežeta.
To je tudi pogoj, da so obračunani davki na končnem računu prikazani pravilno ter v primeru davčnega potrjevanja dokument pravilno davčno potrjen.