Servisne naloge najdemo v Moduli -> Dokumenti -> Servisni nalogi.
Za nov servisni nalog kliknemo na zelen kvadratek “+Nov servisni nalog”. Najprej dodamo kupca s klikom na zelen kvadratek “Dodaj kupca”. Če ga še ni na seznamu, ga lahko na hitro dodamo s klikom na gumb “+Nov”. Z vpisom davčne številke program poišče podatke iz Ajpesa.
Datum začetka: se nastavi sam ob izdelavi servisnega naloga.
Pred. dat. izvršitve: nastavimo čez koliko dni bo predvidoma opravljeno delo.
Datum izvršitve: vpišemo datum, ko začnemo z delom.
Izvajalec: izberemo serviserja.
Skladišče: izberemo skladišče, iz katerega porabimo material za servisni nalog (če je material potreben za servis).
Status: izberemo ustrezen status. Status servisnega naloga vpliva na zalogo materiala.
- Odprto: ta status še ne vpliva na zalogo, je samo odprt servisni nalog, ki čaka na izvedbo
- V delu: status vpliva na zalogo, material, potreben za delo, prenese na rezervirano zalogo
- Zaključeno: končali smo z delom. Zmanjša se zaloga materiala. Lahko se kreira dobavnica ali račun.
- Fakturirano: iz servisnega naloga smo naredili račun. Zmanjša se zaloga materiala.
- Preklicano: status ne vpliva na zalogo, naročilo je bilo preklicano.
Ostale stvari v glavi dokumenta lahko izpolnite opcijsko.
Zavihek Servis:
Tu izpolnimo podatke o artiklu. S klikom na zeleni kvadratek “Izberi iz šifranta” lahko artikel izberemo iz seznama. Če še ni v šifrantu, ga lahko dodamo s klikom na “+Nov”.
Vpišemo lahko tudi serijsko številko. Po vpisu se izpiše tudi črtna koda naprave. Zraven je kvadratek “Možnosti”, ki nam omogoča pogled v zgodovino tega artikla (pretekli servisi, slike, itd.).
Izpolne se lahko tudi “Opis napake” in “Komentar serviserja” ter “Stanje naprave”. Pod “Priložena dodatna oprema” lahko vpišemo opremo, ki smo jo potrebovali tudi za izvedbo servisa.
Zavihek Slike: Tu lahko dodamo slike servisiranega artikla.
Za urejanje servisnega naloga, mora imeti nalog status Odprto.
Ko zaključimo z delom, zaključimo servisni nalog. Potem lahko izdamo račun. Račun lahko kreiramo iz enega servisnega naloga ali iz seznama servisnih nalogov (če jih imamo več za enega kupca).