Najprej poskrbimo, da imamo v šifrantu vnešene zaposlene, za katere želimo voditi evidenco. To storimo v FilemakerPro – Šifranti – Zaposleni.
Evidenco zaposlenih najdemo v Moduli – Dodatni moduli – Evidenca prisotnosti zaposlenih.
V evidenci s klikom na vrstice v stolpcu “Zaposleni” dodajamo zaposlene, za katere želimo voditi evidenco.
Lahko vpisujemo posamično za vsak dan in izbiramo med možnostmi: delovni dan (privzeto), bolniška, nega, dopust, stari dopust, izredni dopust, praznik in opomba.
Naredili pa smo tudi tri bližnjice:
– Shift + klik na zaporedno številko zaposlenega za vpis več zaporednih dni
– Shift + klik na številko dneva za vpis vsem zaposlenim hkrati
– Shift + klik na dan zaposlenega za ročni vnos števila delovnih ur (če jih je bilo več ali manj, kot 8)
Na desni strani imamo tabelo s povzetkom vpisanih dni. Če kliknemo spodaj na gumb “Tiskaj”, lahko natisnemo vpisano evidenco zaposlenih in jo priložimo v obračun plač naprimer.
Na sliki je vpisan primer za mesec junij. Ko bomo izpolnili poročilo za en mesec, se bodo ti zaposleni shranili v tabelo za naslednji mesec. Med meseci preklapljamo s puščicami zgoraj (levo in desno).
Če želimo kakšnega zaposlenega odstraniti iz seznama, kliknemo na ikono koša skrajno desno v vrstici le-tega zaposlenega.