Modul evidence prisotnosti zaposlenih je zdaj usklajen s trenutno zakonodajo – ne potrebujete dodatnega programa za vodenje evidence prisotnosti.
Najprej poskrbimo, da imamo v šifrantu vnešene zaposlene, za katere želimo voditi evidenco. To storimo v FilemakerPro – Šifranti – Zaposleni.
Evidenco zaposlenih najdemo v Moduli – Dodatni moduli – Evidenca prisotnosti zaposlenih.
V evidenci s klikom na vrstice v stolpcu “Zaposleni” dodajamo zaposlene, za katere želimo voditi evidenco.
Lahko vpisujemo posamično za vsak dan in izbiramo med možnostmi: delovni dan (privzeto), bolniška, nega, dopust, stari dopust, izredni dopust, praznik in opomba. S klikom na določen dan se vpiše čas prihoda in odhoda, odmor, itd.
Imamo določene bližnjice:
- shift + klik na številko pred zaposlenim: tako lahko vpišemo določen podatek za nekega zaposlenega za cel mesec hkrati ali za več dni hkrati
- shift + klik na zaporedno številko dneva v mesecu: tako lahko vpišemo določen podatek za vse zaposlene hkrati za tisti dan
- samo klik na določen dan ali zaposlenega nam pokaže drugačno okno; če kliknemo samo na številko pred zaposlenim, nam odpre tabelo za cel mesec za tega zaposlenega – tako lahko vpišemo vse podatke naenkrat. Če pa kliknemo na številko dne, pa nam odpre tabelo vseh zaposlenih za ta dan in lahko tam vpišemo podatke za vse naenkrat.
Na desni strani imamo tabelo s povzetkom vpisanih dni. Če kliknemo na gumb za tiskanje, lahko natisnemo mesečni ali letni pregled prisotnosti za zaposlenega. Spodaj gumb “Tiskaj” pa natisne lahko prisotnost za vse zaposlene hkrati.
Če želimo kakšnega zaposlenega odstraniti iz seznama, ga označimo in kliknemo spodaj levo na “Možnosti” in “Izbriši zaposlenega”.