Prejete račune najdemo v Moduli -> Dokumenti -> Prejeti računi.
Za nov prejeti račun kliknemo na zelen kvadratek “+Nov prejeti račun”. S klikom na “Dodaj dobavitelja” izberemo dobavitelja iz seznama. Če ga še ni na seznamu, ga dodamo na hitro s klikom na “+Nov”.
Številka računa: vpišemo številko prejetega računa
Namen plačila: se izpolni samodejno
Koda namena: izberemo kodo namena plačila
Stroškovno mesto: izberemo stroškovno mesto
Vrsta nabave: izberemo vrsto nabave
Datum računa: napišemo datum prejetega računa in po potrebi še ostale datume
Za dodajanje artiklov kliknemo na zelen gum “Dodaj artikel/storitev”. Izberemo jih iz seznama, če jih še ni, jih na hitro dodamo s klikom na “+Nov”.
Zavihek “Postavke” nam omogoča pregled izbranih artiklov/storitev, skupaj z nabavnimi cenami in davkom. Ima veliko podzavihkov, kjer lahko vidimo bolj podrobne podatke o postavkah računa.
V zavihku “Plačila” lahko izberemo avansni račun, dobropis ali plačilo, ki se navezuje na prejeti račun.
V zavihku “Teksti” lahko napišemo uvodni in končni tekst dokumenta.
V zavihku “Sken” lahko skeniramo prejeti račun in imamo tam shranjenega. Lahko ga skeniramo iz programa, ali ga uvozimo iz računalnika.
Zavihek “Dodatno” nam omogoča izbiro obdobja za DDV ter možne povezane dokumente.
Imamo še zavihek “Priloge”, kjer lahko še poljubno dodamo kakšno opombo.