Namen inventure je vzpostavitev oz. popis dejanskega-fizičnega stanja zaloge v podjetju. Inventuro lahko izdelamo kadarkoli v letu, tudi večkrat. Pred izdelavo inventure preberite navodila do konca.
STANDARDNI KORAKI INVENTURE
1. V dokumentih izberemo modul Inventure.
2. Z gumbom “NOVA INVENTURA” dodamo oz. odpremo novo inventuro ter izberemo datum na katerega želimo izdelati inventuro. Na dan inventure naj se ne izvaja drugih materialnih prometov, npr. dobavnice, prevzemi blaga, prenosi blaga, izdaje računov,…
3. Artikle lahko na inventuro prenesemo na različne načine.
- A. Z ročnim dodajanjem artiklov na inventuro, kar storimo tako, da pritisnemo zeleni gumb DODAJ ARTIKEL.
- B. Z neposrednim vpisom ali skeniranjem šifre artikla v polje “Skeniraj šifro ali EAN”
- C. Z uvozom Excelove datoteke. Opcijo najdete v možnostih inventure. Predlogo si izvozite s funkcijo “Izvoz inventure v excel”. Če imate na inventuri že vnešene artikle se bodo ti izvozili v Excel, kjer jih lahko korigirate in uvozite nazaj.
4. Program v polju “Trenutna količina” pokaže količino, katero vodi v svoji evidenci. Vaša naloga je, da v polje “Inventurna količina” vpišete prešteto količino. Pomemben podatek je tudi “Nabavna cena/EM”. Če slednja zelo odstopa od prave je morebitni razlog v napaki v skladiščnem kartonu. Ceno lahko ročno korigirate.
5. Po končanem vnosu je inventuro nujno potrebno zakleniti.
Naj opozorimo, da morate inventuro narediti ločeno za vsako skladišče.
POPIS S POMOČJO MOBILNE NAPRAVE
Uporabniki NAPREDNEGA PAKETA lahko inventuro zajamete tudi s pomočjo vašega iPhona ali iPada.
Artikle lahko skenirate tudi s pomočjo kamere, katero aktivirate z zelenim gumbom.
Naj opozorimo, da je mobilni vmesnik za inventuro namenjen samo popisu blaga na že narejeni in odklenjeni inventuri. Ko končate z vnosom na mobilni napravi morate inventuro zakleniti na računalniku.